Miniktosbaa Scgn123 104 kiloyla doğum yaptım en büyük beden i aldım o bile dar geldi kenarlarını yırttım kilotun içine koydum kullandım
Purpura26 Naz_01 81 kiloyum giyip denedim hafif bol bile oldu L bedeni. XL nasıl denedin mi? Kaymaz bence ama L çok rahat olurdu sana da
melekzararsizz Purpura26 harika bir post bence benimde en çok bu konuda kafam karışık 75.5 kg um şu an 8 ci ayım bitiyor hangi beden almalıyım birde bu depent trendyol dışında satılmıyormu yardımcı olsn olursa sevinirim
miniksevdamm melekzararsizz ben trendyoldan aldım 80 kiloyum 2 ay var daha xl aldım gayet esnek güzel duruyor
mothers_baby2021 melekzararsizz mutluugizz şu anda çok erken almanız .35.haftadan sonra alın derim. Kilo alımında artış olabilir olmayadabilir ben o yüzden son zamana bırakmıştım
AysezulalGvn Purpura26 bende şuan 26 haftalık hamileyim 46 kiloyum s alayım diyorum ama s küçük olur diyorlar ne yapıcam bilemedim hoş bnm için daha erken ama olsun durayım burda 😂 (boyum 1,55) 😅
mutluugizz Kızlar boyum 168 şu an 74-75 kiloyum ama daha 28 haftalığım kaç ben alim ya da şu an almayim mi
Purpura26 svdmm16 Doğumdan sonra karnın incek zaten eğer beli sıktıysa. L beden 90 kiloya kadar iyi oluyor. 9 tane kullanda yine lazım olursa alırsın migrosta falan var
Scgn123 haziranin25i herkes farklı bir şey söylüyor 🙈🙈🙈 doguma kadar 72 73 olsam bende L beden alacaktım rahat olsun diye 🤔🤔😊😊