Sblatc Aysenurmom memnun musunuz. Rahikimahtum dan kendime şampuan aldım hiç memnun değilim saçları yağlı bırakıyo çok garip
Minigim-ben HappyMom siveno baby deterjan, green clean Yumuşatıcı aldim. Icerikleri temiz olduğu için tercih ettim.
ElifBademmm Uni baby mavi kapaklı olan deterjan kullanacağım. Yumuşatıcı düşünmüyorum. Kokusu bebeğe ağır gelebilir. Alerjik olma ihtimaline karşı.
saideeeee HappyMom baby me aldım yumuşatıcısınıda aldım bebeğimin tüm kıyafetlerini yıkadım çok memnun kaldım
psychologist HappyMom UniBaby deterjan,yumoş bebek yumuşatıcısı aldım . Missss gibi kokuyor ikisinde . Yumuşatıcıyı çok az koydum
Lulemom psychologist kokmaması lazım ki alerjik reaksiyon göstermesin bebeklerimiz. Kokulara aldanmayın. Zaten bebeğinizin kendi kokusu yetecektir 🙏
Mom7272 HappyMom Uzun araştırmaların sonucu Green Clean aldım uni baby vs bu tarz markaların arkalarını okuyun içerikler doğal değil. Green Clean kullanan varmı?
Yazderyasi Mom7272 bende green clean alicam. Siveno da güzel ama fiyatları kıyaslayınca green clean bi tık daha uygun sivenoya gore
FBO Mom7272 beğendim kokusu yok ben çamaşır deterjanı yumuşatıcısı leke çıkarıcısı ve biberon temizleyicisini aldım.leke çıkarıcısında gayet ıyı ben sevdim
xayssx HappyMom instagramda mühendisinoğlunu takip edin herşeyin katkılısını katkısızını paylaşıyor. Granür sabun öreniyor öyle yapacağım ben. Dalin, durunun.
Umranari HappyMom dalin deterjan ve dalin yumusatıcı kullandımm… Neden oldgunu bilmıyomm kokusu daha güzel daha ve kıyaftlerde gercekden yumuşaklık etkisini verıyor
Tugbamete HappyMom oğlum 2.5 yaşında doğduğundan beri uni baby kullandık memnunuz yine aynı şekil devam edicem 🌸