Tusami annesinin_beybisi senin benden de erken canım ya😊yapınca beni de etiketle mutlaka 👍peki o çizgi başa ne olabilir ki?? Gördüğüm o incecik pembe çizgi ne olabilir 🤷♀️Kafayı yedim 😵💫😵💫
annesinin_beybisi Tusami başka birşey olamaz ya kuruma çizgisi ya gebelik . tamam canım haber ederim☺
Sevimlianne_adayi Tusami canım ben bu testlerden bir günde 5 tane yaptım hepsinde zaman geçince ince bir çizgi oluyor o da kendi çizgisi daha çok erken bekle sende ben gibi sabırsızsın
Tusami Sevimlianne_adayi yok canım bu hemen çıktı bende o yüzden anlamadım çok nette değil , sende benim gibi sabırsızsın 😊