Tusami https://resimyukle.io/r/3SZrZllMaa https://resimyukle.io/r/szr2BtksPI kızlar çok erken biliyorum 1 Temmuz yumurtlama 2 Temmuz çatlama gördüm, sabah yaptığımda hiç bişey yoktu , bu incecik olan nedir??adete 5 gün var
Cananyildiz Tusami kuruma czgisine benzyor zaten sabah bsy yk diyorsnz 20 dk snrası geçersiz dye bilyrm
Tusami Cananyildiz yok bunu yeni yaptım , çizginin arkası parlak biraz , kuruma mı bilmiyorum hemen çıktı?? Böyle olup hamile olduğunu öğrenen var mı??
Cananyildiz Tusami çk kösede olması gerektiği yerde degl testte bozk olablr bilemedm ki şüpheniz vrsa bitane daha denersnz daha dgru olur
Tusami Tusami bende zor görüyorum fotoğrafta hepten gidiyor, damlattığim gibi çıktı arka tarafı parlak duruyor 🤷♀️Ben en iyisi 3-4 gün daha bekleyim 😢
Tusami annesinin_beybisi ama hemen çıktı 5 dk içinde kuruma çizgisi oluyor mu 🤷♀️Bilmediğim için soruyorum
annesinin_beybisi Tusami beyaz bir çizgi ve belli bile sayılmaz ondan sebep kuruma dedim daha çok var regline birkaç gün sonra testi tekrarla
annesinin_beybisi Tusami ben de 2 temmuz yumurtlama 3 temmuz catlama gördüm daha 9 gün var evde testim var yapsam mi acaba ama xaten çıkmaz diye düşünüyorum ucuz testlerden
Tusami annesinin_beybisi senin çatlama benden bir gün sonra bak ben yaptımda ne oldu 😕bekle sende , bat kaç senin benim 14 Temmuz
annesinin_beybisi Tusami benim 18 temmuz şimdi sen yapınca ben de merak ettim ovulasyon testini yapıyorum birkaç gündür koyulaşıyor mu bakiyorum ama hiç fark yok 3 gündür aynı koyulukta belli bile değil yani nerdeyse
Tusami annesinin_beybisi ben daha test fln yapmam😕aslında fotoğrafta çıkmamış incecik pembe bir çizgi var ben görüyorum, aynı marka testi dün yaptım bu sabah yaptım ikisinde de hiç bişey çıkmadı, bunda çıktı 🤷♀️
annesinin_beybisi Tusami sen goruyosan vardır yarın bir daha yap ben şimdi yaptım hiçbir şey çıkmadı ya ama bakalım pazartesi erken gebelik testi yapicam
Tusami annesinin_beybisi senin benden de erken canım ya😊yapınca beni de etiketle mutlaka 👍peki o çizgi başa ne olabilir ki?? Gördüğüm o incecik pembe çizgi ne olabilir 🤷♀️Kafayı yedim 😵💫😵💫