Kisiden kisiye gore degisiyor bu bulanti meselesi 🤦♀️
Ben prilami sabah 1 tane aksam 1 tane iciyordum tam rahatlatmiyodum.
Sabah 1 tane iciyim gece icmiyim hamileyiz ilac sonucta diyip az icmeye calistim daha beter oldum.
Gece yatarken 2 tane iciyorum gunum iyi geciyor. Zaten hamileler icin uretilen bir ilac bebege zarari var diyip kesmeyin, gecmiyor cunku bulantilar 🤦♀️😶