Aslielis size doktor mu söyledi bilmiyorum ama prilamı gece içmek lazım. Yatmadan önce iki tane. Eğer ertesi gün yine bulantı olursa gece iki tane sabah bi tane. Yine olursa gece iki tane sabah bi tane öğlen bir tane. Yani maksimum 4 tane. Ben suya bile kustum ama 3 tane içmedim. Gece içtiğim yeterli geldi. Hatta gece unuttuğumda gündüz içtiğim işe yaramadı. Değişik bi ilaç 🤷🏻♀️