Arkadaşlar bebegime sütümü sağıp biberonla veriyorum ama ictigi miktar cok degisken bazen 80 ccnin 30 ccni icip gerisini birakabiliyor benim bu sütü dökmem mi gerekiyor yoksa bir iki saat icinde dolaba koymadan oda sıcaklığında beklediğinde tekrar bebeğime verebilir miyim benim durumumda olanlar nasil yapiyorlar acaba