Hilal_57 Her gün yürüyüş yapıyorum, 20 squat, 2 lt su son 11 gün ve hiç açılmam yok. Tüm fikirlere açığım yardııım 😬😬
Dilek0809 Hilal_57 geçen gün bi arkadaş on bin adım üzeri bilmem kaç kat merdiven çıktım diyordu🧿 açılma için ve işe yaramıştı ama herkes kendi vücudunu tanıyor ben asla yapamam yani onu yapsam açılmam olsa da doğuracak enerjim kalmaz 😂
Cns34 Hilal_57 fikrimi söylüyorum kendini kasma olacağı varsa zamanı gelince oluyor hiç squat yapmadım doğru düzgün yürümedim hurma falan da yemedim kendi kendine geldi. He sen yine de yürü tabi de kasmadan stres yapmadan
Beyzan Hilal_57 perine masajı ve ahududu yaprağı çayı ✌️ denendi onaylandi Cok hızlı oldu açılmam. İnşallah sizin de su gibi kolay doğumlariniz olur
Mrymm93 Hilal_57 ilk hamileligimde gebelik kursuna katildim hastanede. Orda egitimden sonra egzersiz yapıyorduk simdi vurda tarif edemem internetten bulabilirsin her gun duzenli yapmani oneririm. Bol yuruyus merdiven cikmak ve bol su. Artik acilmam var ve yatis verildi dogum hanede bi oraya bir buraya yurudum ordaki ebede egilip kalkmami soyledi yuruyup o hareketi mesela 10 kere yapip tekrar yurudum plates vardi plateste hareketler yaptim kisa surede acilmam artti ve bebisim dunyaya geldi 🤲🥰 sende insallah saglikli bi nefeste gerceklestirirsin dogumunu
Hilal_57 Dilek0809 hay maşallah 😃 yanımda kimse yok gündüzleri çıkıp uzun uzun yürüyemiyorum akşam eşim işten gelince onunla yarım saat yürüyoruz anca 🤷♀️
Hilal_57 Beyzan perine masajı yapıyorum hindistan cevizi yağıyla ama ahududu çayını duymamıştım hiç deniycem inşallah sizdeki gibi bana da fayda eder 🥰
asyahumam Beyzan Kaç haftalıkken başladınız bunlara acaba 🤔 ben 35 haftalığım ne zaman baslasam bilemiyorum
Cns34 Hilal_57 evet :( ne yalan diyim çok çektim ama açılmamın fazla olması çok uzun sürmemesini sağladı yani çok az açıklık varken kesinlikle alınmamalı. Benim çok uzun sürmedi o yüzden katlanabildim. Doğurmakta en kolay kısmı. Sonra unutuyorsun zaten bütün acılarını.
Hilal_57 Mrymm93 pelvis kası esnetme hareketleri mi dediğiniz 1 haftadır uyguluyorum aslında onları çünkü ilk muayenemde darlık var dediler dün tekrar kontrol edildi normal dediler 🤷♀️ hareket halinde olmaya özen gösteriyorum güzel dilekleriniz için teşekkür ederim inşallah 🥰🌸
Aysenur___ Hilal_57 merdiven çıkmak çok çok iyi derler günde iki kez uygulayın isterseniz oda faydalı olur, hurma yemeye çalışın rezene ağırlıklı bitki çayı için
Hilal_57 Aysenur___ inanın bina merdivenim o kadar kötü, yüksek ki inip çıkana kadar canım çıkıyor 😶 rezene çayını deniycem inşallah fayda eder 🙏🥰
Mrymm93 Hilal_57 evet oylede denebilir. Youtubede var gebelik egzersizleri diye sizi yormicak hareketleri duzenli yaparsaniz elbetteki katkisi olur kolay dogum yapmaniza 🌸
Susamtanem2 Hilal_57 çatı da mı darlık var demişti ve tam olarak ne yaptınız ya da ne kadar süre yaptınız acaba
Aysenur___ Hilal_57 inşallah fayda eder hani parklarda spor aletleri var ya bisiklet şeklinde olana gidip uygulayabilirseniz bi deneyin belki merdiven gibi olur