Ppamukk Sibellix kızımda tatlı yiyordum çok bunda ekşi yiyorum ikisindede midem bulandı ama bunda prilam hap kullandığım için daha iyiyim kullanmasam aynı oluyor kızımda güzelleştin diyorlardı bunda sivilcelerim çıkıyor tam tersi oldu bende herşey
Mucizepamugum Ppamukk bana ayrintili ultrasonda 2 cizgisi varsa erkek 3 cizgisi varsa kiz demisti 2 cizgi goruyorum bende canim erkek buyuk ihtimalle yandan yatar pozusyonda cektiyse onada bakabilirim 😇
Ppamukk Mucizepamugum burda 12+5 günlük yandan [url=https://www.hizliresim.com/nxlwzwo][img]https://i.hizliresim.com/nxlwzwo.jpeg[/img][/url]
Mucizepamugum Sblatc sadece kafa tasini cekmis 😁 10 haftadan 13 haftaya yandan yatar pozusyondan anliyorum balim varsa bakarim oncekilere 😃
muallimeeanne Mucizepamugum https://www.hizliresim.com/ra6h5ae Canım benim bebişe de bi bakar mısın tahmininiz ne olacak acaba 🤗🥰
Sblatc Mucizepamugum bi 8 haftalıkken var 14 haftalıkken doktor fotoğraf vermedi malesef😒 bütün garip doktorlar bana mı denk geliyo bilmiyorum neden düzgün foto vermiyolar
Merverdgn @gulin-35 @Mucizepamugum Rose91 bize de bakabilir misiniz 😊 https://www.hizliresim.com/igpifsk
1mervedir Ocak2022 kızlar merhaba benim bebeğime iki hafta önce kız dendi bugün başka doktor erkek dedi biri yüzde doksansokuz kız diğeri yüzde 51 erkek diyor ne yapmalıyım 17+3 haftdayım
AlyaEkmen_ 1mervedir yüzde 51 çok düşük bir oran detaylı Ultrasonu bekleyin bence dalga geçer gibi benim yüzde 99 erkek dedi 11+4 haftası erken diye emin olamıyorum 51 deseydi heralde hiç dert etmezdim 😂çünkü çok düşük bir oran