Ocak2022 Selam kızlar geçenlerde de bir başlık açmıştım ama galiba geç saatte açtım gündüz daha aktif burası :) 12+6 burada :)) [url=https://www.hizliresim.com/mltdowu][img]https://i.hizliresim.com/mltdowu.jpg[/img][/url]
Ocak2022 Mucizepamugum teşekkür ederim :) doktor kız dedi net olmamakla beraber :) buradaki tecrübeli annelerde hep erkek diyor 😂
Efenin_annesii Mucizepamugum https://resmim.net/i/HkOnR banada bakar mısınız rica etsem ya lütfeennn 🙈🙈
Sblatc Mucizepamugum https://resimyukle.io/g/5XbUFj1l4H Bana da bakar mısınız. Elimdeki fotoğraf bu😂geçen ay gittim doktor vermedi 14 haftalık tı erkeğe benziyo dedi bugün gittim kıza benziyo dedi kesin bi şey söylemiyorlar
Mucizepamugum Ppamukk bana ayrintili ultrasonda 2 cizgisi varsa erkek 3 cizgisi varsa kiz demisti 2 cizgi goruyorum bende canim erkek buyuk ihtimalle yandan yatar pozusyonda cektiyse onada bakabilirim 😇
Ocak2022 Sibellix Google resim yükle filan yazıp çıkan linklere fotoğrafı yükleyip oradaki linkleri buraya kopyalayabilirsiniz :)
Mucizepamugum Sblatc sadece kafa tasini cekmis 😁 10 haftadan 13 haftaya yandan yatar pozusyondan anliyorum balim varsa bakarim oncekilere 😃
Sibellix Ocak2022 https://resimyukle.io/r/C7twM4vwQY Oldumu acaba 13 hafta 3 gunluktu sanrsam dr yuksek ıgıtmal kız dedı ama bır dahakı geldıgınde bakıp yıne emın olalaım dedı
Ppamukk Sibellix @Ocak2022 https://www.hizliresim.com/bjap57g benimde burda 13+3 bacak arası resmîni verdi erkek dedi değişir mi bilmiyorum
Sibellix Ppamukk yaaa bıraz oynattı bacaklarını oyle dedı saga solada yaydım sevıncten kızım oluyor dıyee korkuttun beni batıl ınanclara gore yanı annelerımızın dedıklerıne gore varmıydı yasadgınız durumlar
Ppamukk Sibellix kızımda tatlı yiyordum çok bunda ekşi yiyorum ikisindede midem bulandı ama bunda prilam hap kullandığım için daha iyiyim kullanmasam aynı oluyor kızımda güzelleştin diyorlardı bunda sivilcelerim çıkıyor tam tersi oldu bende herşey