Kızlar 1 Temmuz yumurtlama gördüm. Dün kadın doğuma gittim kontrol etti yumurtladığım yeri bile gösterdi enfeksiyon fln yok rahim duvarın iyi dedi, kan testinde çıkmaz daha dedi. Dün akşam çamaşırıma beyaz süt gibi akıntı gelmiş, bu sabahta afedersiniz çişimi yapmışım gibi beyaz ıslaklık vardı öyle damla fln değil baya baya yani 🙈gelmeden önce de adet sancısı girdi karnıma eyvah dedim 5 gün erken mi oluyorum 😵💫tuvalete koştum işte bu ıslaklık🤷♀️ Adete beş altı gün kala bunlar belirti olabilir mi? Hele o süt gibi akıntı hiç olmaz bende🤷♀️En son boş gebelikten kürtaj oldum çok istiyorum 🤲