2bebekbirana Kızlar bir kaç gündür sürekli sümüksü hafif Sarı akıntım oluyor 37. Haftadayım bu akıntı sizce doğum yakın anlamına mı geliyor? Bunu yaşayıp ta kısa zamanda doğum yapan var mı?
Nurayademir 2bebekbirana o da olablr enf. Da olablr cnm yakın zamanda idrar tahlili yapdırdın mı benm enf var bir aydır ugrasıyrm ben de mesela o zmandar beri yesılımsı akıntı gelıyor ben de nasıl ayırt edıcem bılmıyrm enf baglıyrm 38 e gırıcem bende
Zeyneplena34 2bebekbirana Aynı haftadayız akıntım olurdu ama dediğiniz gibi 2 gün önce afedersin sümüksü bir akıntım oldu. Öyle aşırı değil ama normal akıntılarım gibi de degildi bende merak ettim
2bebekbirana Kubra2012 Benim hep normalde de vardı ama bu farklı bir akıntı acaba doğum yakın bebeğin kanala yerlestigi anlamına mı geliyor diye düşünüyorum.
Rabis24 Nurayademir ben 2 ayda bir idrar ve kan veriyorum enfeksiyon çıkmıyor kesinlikle ama hep sarı akıntım var hamileliğimin başından beri 30. Haftamdayım bende anlamadım neden oluyor
Nurayademir 2bebekbirana valla bende enf cıktı kaşıntı yanma ağrı bişi yoktu ondan ddım ne olur ne olmaz dıe
archerwoman 2bebekbirana bende bu dediğiniz akıntının aynısı 1 aydan fazladır var 35+6 gebeyim her sabah geliyor nişandan çok korktum ama heralde nişan olsa çoktan doğururdum enf da değil koku kaşıntı yok doğum yaklaştığı habercisi olmayabilir benim 1 aydan fazladır böyle 🤷🏻♀️
archerwoman 2bebekbirana hiçbir fikrim yok 🤷🏻♀️doktoruma sordum bu kadar uzun süre gelen nişan olmaz dedi. Kokusuzsa korkma dedi. Ama ben hamilelikten önce de akıntısı çok olan biriydim hamilelikte coştu o yüzden hiç tedirgin olmuyorum ama sizin bu durum yeniyse bebeğin geldiğine yorulabilir ❤️