milena11 Merhabalar canım anneler. Bebişi 29 temmuzda doğacak olan varsa beraber gün sayalım muhabbet edelim istedim 😍
aysesurucu milena11 çok korkuyorum ama normal de olsun istiyorum tabi ☺️hayırslıyla sağlıcakla gelsinler de
Glsn1 milena11 benimde 29 Temmuz gözüküyor normal doğum ama ben çok korkuyorum sezaryen isticem galiba
Newanne milena11 evet şimdilik normal doğum görünüyor ama çatı muaynesi falan olmadım. Sizler oldunuz mu
19912021 milena11 çok zorlanıyorum hava sıcak 3 yaşında oğlum var bebek ters duruyor kasıklarıma vuruyor hayırlisi ile bı doğum yapsaydik zaten ondan sonra başlayacak asıl işler