Periyo Asyaayaz1 Allah yardımcın olsun canım sıvı fazlalığı falanmı var sende erken doğum oluyorya hani
asyahumam Asyaayaz1 benim kızımin adaşi Asya sağlıkla gelsin inşallah bunu görünce heyecanlandım çünkü ben de 35+1im hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah darısı bize 😍🙏
Asyaayaz1 HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN 2 SAAT YÜRÜYECEM DOKTOR TEKRAR ÇATI YAPIP YATIŞ OLUCAK GÜZEL HABERLERLE GELİRİM İNŞALLAH❤️🤲
Mom8899 Asyaayaz1 Hayırla sağlıkla gelsin bebeğiniz, Rabbim bir avazda kurtulmayı nasip etsin inşallah 🤍
Dilek0809 Asyaayaz1 ay sağlıkla kolayca gelsin bebeğin🙏🏼♥️ Sancılar nasıldı herkes diyor sancım vardı diye ama benim hep ağrılı geçti hamileliğim anlamayacağım diye çok korkuyorum
Asyaayaz1 Dilek0809 gece 5 gibi ani bel ağrısı oldu ama çok şiddetliydi kasıklarıma yayıldı enfeksiyon var o yüzden sandım bekledim sonra doktora yazdım açıklık olabilir gel bakmam lazım dedi 4 cm açıklık çıktı cnm