Yavuzunannesi11 Muzikci dusuk rızkım yok ama plesanta az asagıda. Anı hareket yapmazsam sorun olmaz dıye düşünüyorum
Sulegorkemakyol Yavuzunannesi11 yeni tatilden döndüm 20 gün boyunca her gün denizdeydim denizde sıkıntı olmuyor havuzu önermiyolar sadece benim doktorum söylediği aşırı yorma kendini çok fazla güneş altında kalma demişti bende öyle yaptım çok şükür hiç bir sıkıntı yok
Mltm07 Yavuzunannesi11 yüzmek gebeler için sağlıklıdır düzenki yüzerim :) merak etmeyin havuza girmeyin mikrop bakteri çok ama deniz sağlıklı gönül rahatlığıyla girebilirsiniz
damlacgslr Denize tabi ki girin deniz en güzel şeydir havuza girmeyin ama bilemezsiniz temiz mi değil mi mikrop kapma olasılığı çok yüksek ben her gün denizde yüzüyorum bebek için de sizin için de çok iyi olur
Mutlu_anne55 Yavuzunannesi11 ben hergun denizdeyim ve zin kaliyrz bir soru yaşamadım 30 haftagiz şuan .akşam biraz yorgun hissdyrm okadar.