Yumurcakk 38+5 kızlar son 3 gündür gece 12 oldumu bebek düzenli bi şekilde rahimi iğneliyor ve coğu şiddetli oldugu icin bağırıyorum nedir bu ? İlk gebelik oldugu ıcın tam adlandıramıyorumda sancımı kasılmamı aşşağıdan cok ağrım oluyor
Masal53 Yumurcakk gerçek sancıyı karnında kasıklarında hissedersin ve sancın gelince büyük tuvaletin gelmiş yapacakmışsın gibi hissediyosan sancıdır o… Doğum başlıyor demek yani
Mom54564 Yumurcakk bebişin gelmesine çok kalmadı zaten benimki 3 gün boyunca yarım saate bir gelirdi git gide dakikaları azaldı 20 dakikada bir 10 dk da bir gelince direk doktora gittim doğumu başlatılar senin bebiş sana mesaj veriyor az kaldı kavuşmaya diye 🥰🤭
Nuraslanklc Yumurcakk doğumum anlattığın şekilde başlamıştı aşağıda yoğın bir baskı ile düzenli olduğuna eminsen eğer sıcak su tutabilirsin beline ve kasıklarına birde squat çok etkili
Yumurcakk Masal53 buda düzenli 5 dk da bir oluyor süre tuttum ama cok nadır büyük abdest hissi gibi oluo ama bu rahim ağrısı cok şiddetli budamı sancı sayılıyor ki ve arada belde ağrıo
Masal53 Yumurcakk bel ağrısını bilmiyorum ben yaşamadım sadece ben doğum başladığını kasıklarıma ve karnıma sancı girdikçe büyük tuvaletimi yapacakmış gibi hissediyodum 🤔
Kocaesr Yumurcakk doktorum 5 dk ya düşerse sancıların hastaneye gel dedi bana inşallah sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🥰
Yumurcakk Masal53 o cok baskın değildi ama her gece düzenli geliyo bu rahimdeki ipneleyici baskıı gece 4-5 saat sürdü gitti
Yumurcakk Mom54564 sizdede rahim batması cok derin hissedliyormuydu ? Ya yaklasık olarak 3 gecedir yapıo gündüzleri o yok sasece gece 12 dedimi baslıo 3e kadar 5 dk da bir aşşağıdan iğneliyor adet sancısı gibi değil bel ağrısıyla birlikte oluyor🥰
Yumurcakk Nuraslanklc normalde 3 gün boyunca vardı bugun dus aldım bi banyoda sıcak suda kaldım dahada artttı ağrı ama gece 4 ten sonra kesıldı eminim bu gece gene olcak aynı şekilde
Mom54564 Yumurcakk sancılar sıkılaşınca Dr gidersiniz hazırlıklı olun siz yinede sağlıkla gelsin bebiş
Mom54564 Yumurcakk sancılar sıkılaşınca Dr gidersiniz hazırlıklı olun siz yinede sağlıkla gelsin bebiş sıcak su sancıyı daha fazla yapar zaten ılık Su iyidir yürüyüş yapın sanciniz hafifler biraz
Yumurcakk Mom3834 bencede az kalsın saat 3 te gidiyordum doktora ama tam sancı değillerdi beklettim gectide🐻🥰