Destinaa Kızlar başına gelen var mı düşünmeden alamıyorum kendimi detaylıda her şeyine bakıldı hiçbir sıkıntı yok dedi perinatolog 32. Haftada kalpte hafif parlaklık var dedi kendi doktorum, önemli bir şey olsaydı detaylı da çıkar mıydı var mı yaşayan 😥
Ayssunn Destinaa bende de çıktı kalpte leke dendi ama 21.haftada görmüştüm doktor önemli birşey değil demişti üzmeyin kendinizi
svdmm16 Destinaa canım başka hirley yoksa cok önemsemiyorlar doğunca bile geçiyormuş. Benim oğlumda 2 tane vardı biri büyüktü 12. Haftada görmüşlerdi yavas yavas gecti şuan 35 teyiz ama hiç panik yapmadık prof bile sadece parlaklık varsa önemli değil geçiyor demişti
demirbaggulbahar Destinaa Bende 20.hafta da detaylı ultrasonda öğrendim kalpte parlaklık olduğunu doktorum bu zamana kadar geçmeyeni görmedim doğuma kadar geçer dedi ve aynı şekil bir kaç doktora da sordum onlarda korkulacak bir şey yok geçici bir şey dediler.
Destinaa svdmm16 çok şükür başka bulgu yok sizin ne zaman geçti ister istemez düşünürken buluyorum kendimi 😓
Ayssunn Destinaa şuan hala bilmiyorum bir de bizim bebeğin kafasında kist çıkmıştı 1 aya geçer diyordu doktor şuan 24+2 deyim bayramdan sonra gideceğim umarım geçmiştir 🥲
Destinaa Ayssunn İnşallah sağlıkla gelsinler kist gerçekten geçiyor bir arkadaşımın kızında da vardı 1 ay sonra geçmişti sağlıkla doğdu
gzdeozss Destinaa 2 hafta önce detaylı ultrasonda aynı şeyi bende yaşadım herşey normaldi sadece kalpte parlaklık ve delik var dedi korkuttu bizi açıkçası doktor doğru düzgün bir açıklama da yapmadı bizde çocuk kardiyalojisine gittik hemen sağolsun doktor yarım saat baktı inceledi ne parlaklık gördü ne delik genelde perinatoloji ve kadın doğumcular bunu söylüyor demişti cihazdaki Bi yansımayı parlaklık olarak anlıyorlar dedi o yüzden hiç korkmayın kii gerçekten olsa bile düzelen bişey
Destinaa gzdeozss çok sağ olun 🙏🏻İnşallah çocuk kardiyolojisi için nasıl randevu aldınız o da kadın doğumcu gibi mi oluyor
gzdeozss Destinaa tavsiye üzerine biz üniversite hastanesinden randevu alıp gitmiştik yine ultrason cihazıyla bebeğin kalbine bakıyolar göbekten
Maviyesill Bizde de vardı detaylıda çıkmıştı tek basına bi risk olmadığını söylediler sonra bebek büyüdükçe kayboldu endişe etmeyin bende çok düşünmüştüm ama önemsiz bişeymiş