Kararsizinsan aramıza hoş geldin 🥳 33. Haftadan selamlıyorum seni. Kontrole 1 muayene 15 gün sonrası kontrol ücretsizdi 27. Haftaya kadar ayda bir üç haftada bir şeklinde gittim . 7. Ayda 1 kez gittim şimdi 7 ay 2 haftalığız Ağustos başı Temmuz sonu gitmeyi düşünüyorum bi aksilik olmazsa . Açıkçası çok doktora gitme taraftarı değilim gereken rutin kontroller dışında herhangi e sorun olmadığı için gitmedim yani 😇