Kizlaaar inanamiyorum daha dun acaba kese olustu mu, acaba kalp atisi var mi diye panikten geberirken bugun 3. Trimester e geldim, cok sukur kazasiz belasiz ama hala inanamiyorum zaman ne cabuk gecti.. ogluma kavusmak icin artik daha az zamanim kaldi eminim bu anlarda cabuk gececektir cunku 6 ay nasil gecti hic anlamadim. Ilk zamanlar 17 18. Haftalara bi gelebilsem diyordum burada ileriki hafta gebeleri gorunce bende acaba o gunler de olabilecek miyim diyordum hep. Simdi ise 30. Haftaya sadece 2 haftam var. Cok cook mutluyum. Insallah hepimiz saglikla kucagimiza aliriz 🥰🥰
Buarada 27. Haftadayim 3 haftada bir kontrole cagiriyordu doktorum ama suan baska ildeyim duzenli doktorum bayram sonrasi olacak. Kac haftada bie kontrole gidiyorsunuz siz?