32-34 arası bırakılıyor sanırım. Bazı doktorlar 32de bazıları 34de bıraktırıyor. Ben yarın 34+0 oluyorum bırakıcam ama içimde de bir korku var açıkçası ya iğne yetmezse diye👀 34te coraspini bırakan anneler bir sorun yaşadınız mı doğuma kadar merak ediyorum 😌