Edali87 Bebeğinizin cinsiyetini öğrendik tatli bir kızmış 🤭🤭🥰 ama hiç kiz ismi yok üstelik çoğu ismi beğenmiyorum 😬 oneri alabilir miyim
EymenAliZeynep Edali87 biz zeynep koyucaz. Klasik isim seviyorum cunku:) modern isim mi seviyorsunuz klasik mi??
Edali87 EymenAliZeynep turkce ve anlamlı olsun istiyorum bide sesli harf özellikle a harfi olan sonu sesli biten
MeetJoeBlack Kızım olsaydı Ece koyacaktım, oğlum olacakmış biz de erkek ismi bulamıyoruz hiçbiri içime sinmiyor 🤷🏻♀️
balllkabagimm MeetJoeBlack Deniz Efe güzel isim olabilir fikir olsun ben de erkek olsa koyacaktım kızmış bizimki:) Deniz koyacağım yine de kızıma yanına da Işıl ya da Umay:)
balllkabagimm Edali87 Defne, Zeynep, Azra, Elif, Melis, Duru, Beren, Funda, İrem vb bilinen isimler daha hoş bence karar sizin:) Biz de Deniz Umay koyacağız büyük ihtimalle
Fatmayigit1 Şimdiye kadar düşündüğüm isimler ela, liya, defne, sedef, ova,ada, adel, alin 💁🏽♀️😅 ama doğumun son zamanına kadar hep değişirmiş fikirler ben narin bir isim tercih ediyorum ağızdan çıkarken isim naif olsun istiyorum 🥰