Melikeb19 Aysenurtsr ya tam yüzüstü değil de bacak arasında ince bir yastıkla yarım yan diyelim, yada tam dümdüz sırtüstü uyanıyorum, tabi önce uyuyabilmek gerek ben hala neyi bekliyorsam bekliyorum🤷♀️🤦🏻♀️
Esracim Ravza0g 21+4 deyim bir aydır resmen gece elli defa uyanıyorum. Ona rağmen birde sabahın 6 sında uyanıyorum bir daha yatamıyorum 🙁bebekten önce staj sanırım bu