ysmn_kck17 benimki de emzik istemiyor midesi kalkıyor . Hata olarak düşünme canım benim o senin elinde değildi benimde iki hafta erken doğdu ve sezaryen oldum sütüm iki gün çok az geldi doğru düzgün doymadı yavrum bu yüzden sarılık başlangıcı oluştu sonra süt arttırıcı Çay da içtim kendi kendine de çoğaldı göz akları sarı idi daha yeni geçti inan emdikçe