RuyasMom2 Önceden 25 dakika emzirip yatırıyordum yeterli sanıyordum çünkü ilk bebeğim bu kadar emiyordu hemen rahat uyuyordu, şuansa bu zaman dilimi +35 dakikaya çıktı zaman ölçüyorum mâlesef . 🙄 Bende durum daha farklı ilk hamileliğimde az gelme sorunu yoktu ben em artık diye zorluyordum çünkü acayip bir şekilde akıyordu ve emmemekte direniyordu . Şimdiyse hiç akma ya da birşeyim yok ama çok sızlıyor nedense emdirdiğim hâlde, henüz çözemedim bu sorunu yeterli galiba canım .