Benimde 3 lu test sonucum çok yüksek çıktı hatta 50 de 1 orandi. Amniyosentezde, kan testi de yaptırmadım. Başta çok üzüldüm ama sonra onu aldırmak diğer çocuğun sağlıklı olacağının garantisi değildi. Bol dua ettim hiç o şekilde düşünmedim. Ayrıntılı da bişey göremedim dedi doktorum içimi ferah tuttum. İki gün önce doğum yaptım çok şükür hiç denilen gibi olmadı. Sağ sağlım kızım kucağımda💞 böyle denilen ve sağlıklı doğum yapan o kadar çok kişi varki içinizi ferah tutun bence hamileliği zehir etmeyin kendinize❤️