sevdasezgin55 Aynısı bize de söylendi,kan testine 3 bin dediler aminosivisi aldır ama sakat kalırsın dediler o kadar kötü cümleler kurdular ki.Devlet hastanesinde özel de kan testi imkanı bardi onu da yaptırmadım sürekli ağladım.artik kayseri acıbadem hastanesine gittim orada ki doktorum direk parmaklarına baktı down sendromlu olan bebekler de burun basik olurmus ve serçe parmağı kemik iyi gelişmezmiş ya da olmazmış şimdi burnuna baktiriyorum minnoş bir burnu var gayette sağlıklı bir bebek üzülmeyin o testlerin sonuçlarına