miniklerim125 Ezgice0 çok şükür bende ilaç kullanıyorum 2 gün öncede serum vuruldum onun etkisiyle şuan iyiyim sizinki baya geç gecmis
Ezgice0 miniklerim125 Evet ben 3 ayda geçer diye bekledim 5 ayda geçti halâ daha ayda iki defa iki ünite serum alıyorum doğuma kadar da alırım büyük ihtimalle. Bulantı çok kötü bişey ya ben 5 ay yerlerde süründüm insanlıktan çıktım Allah herkese sabır versin.
Kuzucuklar miniklerim125 tahmin edebiliyorum 😂😂inşallah cok uzun sürmeden biter bulantiların ilac kullanıyor musun
minikmucizelerimmm Bende heyecanla 12 haftada biter diye bekliyordum ama 19 haftadayim hala ilac kullanıyorum malesef bünye ile alakalı sanırım herkesin farklı