MeetJoeBlack Her gittiğimde boyunu , kilosunu, iç organlarını, bacak boyunu, kalbe giden damarlarını , kafa çevresini, karın çevresini vs.. anlatıyor, renksiz resimlerini ve bir adet renkli resmini veriyor 😊
bsrbsrbsr MeetJoeBlack ne kadar iyi bi doktor bu kadar detaylı herşeyi söylüyor, seninki hangi hastane doktorun kim canım😇
MeetJoeBlack bsrbsrbsr Tekirdağ’da özel bir merkeze gidiyorum ( Genesis- Dr. Volkan Akel), sağolsun gerçekten memnunum doktorumdan. İnşAllah doğumu da böyle güzel geçiririz de memnuniyetim devam eder 😇😇
cidolila bsrbsrbsr ben sormadan herşeyi sölüyor kaçıncı haftada ne olur hepsini ayrı ayrı anlatıyor pozlarını yakalayıp resminide veriyor 👼 memnunum Pendik özel bölge hastahanesine gidiyorum hatta 5 haftalıkken cinsiyetini bile sölemişti ☺️
Happy-41 bsrbsrbsr söylemiyor vermiyor ,ben detaylida öğrendim boyunu kilosunu ,ultrason çıktısı veriyor ama onun üzerinde de bi bilgi yazmıyor ondan bakalım desem .
Bebeksum bsrbsrbsr her gittiğimde boy kilo söylüyor renkli usg de açıyor hatta büyüdükçe renkli çıktı da veriyor
bsrbsrbsr Bebeksum belki benimkide büyüyünce söyler ve verir diye umud ediyorum şuan 19+2 haftalığım erken mi acaba demesi ve vermesi için bilemedim
Happy-41 bsrbsrbsr ben doktora gittiğimde soracağım herseyi unutuyorum açıkçası yani gelişimi vs iyi deyince o anda hersey öğrenmişim gibi geliyor bide şu tahlili yaptırabilirsiniz bunu yaptır konu karışıyor sonra diyorum kilosu neydi boyu neydi niye sormadık aklıma bisuru soru geliyor ama o an herseyi unutuyorum .
Bebeksum bsrbsrbsr ben de ilk renkli çıktıyı detaylı usg de aldım küçükken pek belli olmuyorua ondan vermiyor sanırım
-derya-anne- bsrbsrbsr kilosunu soyluyo ama ultroson kağıdı vermiyo maalesef devlet hastanesine gidiyorum
-derya-anne- bsrbsrbsr kilosunu soyluyo ama ultroson kağıdı vermiyo maalesef devlet hastanesine gidiyorum
-derya-anne- bsrbsrbsr hiç bir şekilde ultroson kağıdı vermiyolar önceden ölçüm kağıdı veriyorlardı bu ara o da yok