bsrbsrbsr ilk gebeliğimde doktorum renkli gösteriyordu ama siyah beyaz çıktı veriyordu her kontrolde de boy kilo söylüyordu beni bile tartıyordu 😂 2.ye hamileyim henüz yeni 2 kez gittik bu doktorumda söyledi boy kilo siyah beyaz çıktı verdi zaten ilk resmimizdi bayramdan sonra birdaha kontrolümüz bakalım nasıl olcak ☺️