Filizdogan ben bana eskisi gibi değer versin ailesine her sorunumuzu anlatmasın bir yuva olalım istiyorum,kıskançlığından ailesinin aklına uyduğundan beni hicbiryere gondermiyor tek basıma evi bekliyorum markete çarşıya tek basıma çıkmam yasak simdi çocuğumuz olacak birşeyler değişsin istiyorum artık bende insanım bende istiyorum gezmek tek basıma kendi ihtiyaclarımı gidermek ama eşim ben gelince gideriz beraber yaparız diyor her zaman her zaman da olmaz ufak tefek ihtiyaçlarım oluyor utanıyorum artık hergun hergun demeye halbuki tek basıma gidip alabilirim,aileme saygı göstersin istiyorum ailemi hiç sevmiyor çünkü ailesi cok dolduruyor ve ailemin yanına gondermiyor evlerimiz yakın ama 10 güne bir gonderiyor annemle telefonla görüşmemi istemiyor cok görüşüyormuşum bunu istemiyor yani cok kısıtlıyor insan yerine koymuyor,sürekli kucumsemeye çalışıyor mesleğimi bıraktım güzelliğimi beni ben yapan herşeyi bıraktım evlendim kendisiyle ama kendisi cok değişti babasına dovdurdu herkese laf söyletti hiç bir zaman sahip çıkmadı ben sadece yuvasına bize sahip çıksın değer versin istedim,