zeynepemiromer kızlar merabalar saçlarım uzadı ve baya uçları falan kırık hep kestirmek istiyorum gebelikte sıkıntı oluyor mu çevremde savma sapan şeyler duydum birde sizin fikirlerinizi almak istedim kesen var mı?
-derya-anne- zeynepemiromer kızımda bana da kestirtmediler ama oğlumda kestirdim canım çünkü küçük çocuk varken üstüne bide hamielyken yıkaması bakımı zor oluyo
Minnos_42 zeynepemiromer bana da kestirme bebeğin ömrü kısalır dediler de baya bı bekledim ama sonra düşündüm ne alaka dedim Allah’ın verdiği ömrü bı saç mi belirliyo. 36.haftamda kestirdim bende şimdi 38im
Asyaayaz1 İlk gebelikte kestirdim ikinci gebeliğim yine kestirdim Allah’ın verdiği ömrü insanlar bilemez Cnm hurafelere inanma🌸
zeynepemiromer Asyaayaz1 çok doğru valla ona buna hep laf ediyolar geçen dedim kesecem diye her kafadan bir ses çıktı bide burada sorayım dedim çok tsk ederim gidip kestireyim
zeynepemiromer Zehraa89 gerçekten her şeye bir kulp takıyorlar ben hiç inanmam da acaba herkes bekliyor sonrasında mi kesiyor acaba dedim
Feyzanne Ben de 5haftalık falan hamileydim kestirdim nolcak ya allahın vereceği ömre saçlarımız karar veremez ☺️
Gezegen_00 Kayınvalidem hurafelere acayip inanan biri, saçımı kestirdiğimi duysa kendini yerden yere atar kesin, saçım baya uzadı bende kestiricem isterse kendini boğaz köprüsünden atsın yapacak birşey yok
zeynepemiromer Gezegen_00 benimde valla saçımın uçları kötü olmuş birde yaz zaten biraz ferahlarim kısaltrsam
zeynepemiromer -derya-anne- ay aynen canım valla benim uçları falan da kötü banyoda çıkıyorum ıslak saçla bu sıcak ta bi değişik duruyo eskisi gibi olsam s3kil verirdim birşeyler yapardım şimdi oda yok useniyorum bakım yapamiyorum berbat duruyor köku bende nasılsa uzar gene kulak hizasında kestireyim diyorum ya da omuz hizasında bebis doğana kadar 2 iki bucuk ay falan var benim içinde rahat olur
-derya-anne- zeynepemiromer tabi canım benim kalçalarımın üstündeydi omuzlara kadar kestirdim ama tabi yine bel çukurumun hizasına akdar uzadı 4-5 ay içinde bi kere kestirsemmi diye düşünüyorum ama eşim uzun saçı seviyo yazında uzun saç zor oluyo e bide hamile olunca dahada sıkıyo
zeynepemiromer -derya-anne- benim eşimde uzun saç seviyo diye durdum şimdiye kadar ama ben zorlaniyorum ya hamilelik te çok zor
yuvamerve17 zeynepemiromer bana da kesilmez dendi çok sıcak kestirmek istiyorum ama bazen de kıyamıyorum saçlarıma
zeynepemiromer yuvamerve17 valla benim ki uçlar kötü o yüzden kıyayım diyorum kökü bizde nasılsa gene uzar havalar çok sıcak şekil de verilmiyor kötü duruyor
-derya-anne- zeynepemiromer aynen canım kocalarımız uzun saç seviyo diye biz yoruluyoruz biz uğraşmak zorunda kalıyoruz halbuki uzun saçın bakımının zor olduğunu bilmiyolar