busra1361 SyhnHtp bende çalışabilir almak istiyorum ama sonrasında çalışabilir miyim bilmiyorum :) ayrıca 32 den sonra mı kontroller sıklaşıyor
SyhnHtp busra1361 benim kontrollerim aylıktı 32 den sonra 2 haftalık olarak değişti. Eğer takip edilecek bir durum görürse haftalık bile yapabilir. Risk yoksa sık kontrole çağıran bir doktorum yok :)
Eliffff Mel_yuz yok canım .bende 32de çalışabilir raporu aldım.doktor kendini kötü hissettiğinde gel çalışamaz yapalım dedi
Arse Mel_yuz canim mutlaka calisabilir raporunu vermen gerekiyor iceriye yoksa paranida eksik alirsin diye biliyorum
EsraMertAslan Calisabilir raporu almadiysaniz 32 de izniniz baslatilir kizlar bilginize. Devam etseniz bile resmiyet olarak devam etmeniz icin doktor raporu gerekli