Mel_yuz merhaba. İstediğin tarihte Doğum iznine ayrılabilirsin ama 32+0da çalışabilir raporu Alman gerekiyor devam etmen için daha sonra istediğin her gün alabilirsin ama tam haftaları denk getirirsen yakmamış olursun. Bende aynı şekilde 32+0 da çalışabilir 35+0da çalışamaz raporu aldım illa 37+0 beklemek zorunda değilsin 😊