36+6 günlük hamileyim. Vakit durdu sanki. Kızım bir an önce gelsin suratını mıncırayım istiyorum ama ne yalancı sancım var ne bir şeyim. Çok hareketli bir bebek değil o yüzden sürekli telaşe halindeyim. Ayaklarım ödem yapmış durumda. Sizler ne durumdasınız?