ozlmayktkrmm Zeynepltl 16.haftadan sonra 3 kere falan dip boyadım organik boya ile şuan 27 haftadayım 😉
ilahiliaa26- ozlmayktkrmm hangi organik boyayı aldınız benim de beyazlarım çok 27 haftalığım ilk kez boyucam kardeşimin düğünü var biomagic diye bi marka aldım ama kullandınız mı hiç ben ilk defa organik boya kullanıcam
Mltm07 Zeynepltl benim dibim yarıya indi resmen çok utanıyordum işe giderken falan doktora sordum 4. Aydan sonra sadece 2 hakkın var dedi doğal boya olmalı dedi ne zaman kullanmak istediğine sen karar ver dedi 😓🥺
MMmommy Mltm07 ben sadece uçları boyatmak için sormuştum belki o yüzden sorun etmedi :) Siz dipten mi?
ozlmayktkrmm Zeynepltl birkeresimde istediğim koyulukta olmadı diye tekrar üzerine geçmek durumunda kaldım , sonuçta zarar veren şey amonyak bitkisel boyaların kokusu rahatsız etmiyor doktoruma güvendim 16.haftdan sonra izin verdi
Mltm07 MMmommy evet dip boyam geldi baya o yüzden bende ombre yaptıracağım 4. Aydan sonra kullanımı daha rahat olacak gibi
Berra71 Zeynepltl boyamadıysan doğumdan sonrasına kalsın bebeğin 40 çıkınca. Benim beyazlar çok önde 😏
MMmommy Mltm07 evet dipten değil de geçişli şekilde uçlara doğru yapılırsa saç uzasa da çirkin bir görüntü olmuyor :)
Selver90 Zeynepltl ben hamileliğim boyunca 2kez boyadım bundada 1kez boyadım doğuma yakında boyami yapicam beyazlar çok var ve anne karnında bebeğe ulaşmıyor ama emzirme döneminde süte geçme olasılığı daha yüksek ben bu yüzden emzirme döneminde de dikkat ettim
Pinarrsu Zeynepltl benim doktorum herhangi bir sorun olmaz dedi (kendisi doc.dr. ve perinatoloji uzmanidir) ben 3 ayliktan beri 3. Boyatisim, zaten kuaförde de organik boyalar istersiniz, bence hamileykende bakimli olmak kendini iyi hissetmek lazim :)
ozlmayktkrmm ilahiliaa26- oda olur watsonsta satılan omuydu ben ondan aldım şuan evde değilim bakamıuorum :) rahat olun onların kokusu zarar vermiyor :) çocupa bişey olacağı varsa onlardan olmuyormuş doktorumun deyimiyle :) bana 16.haftadan sonra izin verdi dpktoum her ay boyadım 3 kere :) Allah esirgesin bütün evlatlarımızı