prensesannem benimki de düşük çıktı bir sene boyunca iğne kullanacaksın dedi. İlk hafta iki günde bir sonra haftada bir sonra ayda bir kullanmamı söyledi. İstersen ampulü kırıp içebilirsin dedi. Biraz acı ama öyle yapıyorum iğne vurdurmaktan bıktım çünkü. 🤦♀️