Merhaba arkadaşlar. Kanı acilde mi verdiniz? Sorun oluyor mu acaba acildekiler gereksiz görüp de yapmadıkları oluyor mu?
Benim test günüm bayramın 1.günü yani haftaya salı inşallah. Ama ben haftasonu 8 veya 9.günüm oluyor, o zaman vermek istiyorum acilde. Sizlere danışmak istedim.