Cyber yaa maşallah kedilere bayılıyorum. Ben de sokakta bakarım hep onlara. Ona verdiğiniz sevgi sayesinde Allah da size evlat nasip edecek inşallah sağlıkla ☺️
Yani uçabilir miym şunu yapabilir miyim vs vs bir sürü soru soruluyor. Ama mesleğiniz o olmasına rağmen Allah bi şekilde nasip edecekse ediyor maşallah diyeyim ☺️
Ben 4 tüp bebekte her yöntemi denedim. Birinde 3.günden itibaren araç kullandım markete gittim vs vs. Tutsa zaten tutar dedim. Birinde aşırı dikkat ettim. Öbürlerinde karışık gibi. Ama nasip olmadı. Bizim çift taraflı sorun var ve yurt dışı görevimiz çıktığı için türkiyede son kez şansımızı deneyelim dedik 5.ye başladık. Ve hep tek gittim eşim eğitimdeydi. Opu ve bugün transferde olabildi yanımda.
İnşallah hayırlısıysa bize de nasip olur evlat. 2 3 gün eğilip kalkmamaya özen göstericem, diğer günler rutin hayatıma devam ederim yorulmadan. Çok kritik çünkü bizimki hep 3.günde kaldı, ilk kez 5e gitti maşallah. Bide 5.deneme olunca göz bebeği gibi bişey ☺️