Bugün 36 haftalığım çok şükür rahat geçiriyorum sadece yürüyüşe falan çıkınca kızım aşırııı hareket ediyor canımı çok yakıyo 😏 kızlar bide bugün sağlık ocağındaki ebe bebeğin kalp atışını dinledi yatınca dediki karnın yan duruyo yani bebek sanki yan duruşta gibi kafası aşağıya dönmemiş gibi dedi yarin kontrolüm var orda belli olur ama 10 gün önce kafası aşağıda demişti doktor kafası geri yukarı doğru çıkmış olabilir mi sizce