Elsu26 tabii sizin de düşünceleriniz mantıklı ama bu sefer de agirlastiktan sonra yapması çok zor oluyor, arkadasim yapti öyle birçok şeyi unuttum aceleye geldi dedi falan filan ☺ ben 6. Ayımdayım birçok şeyi hazır yikandi ütülendi bile Allah korusun ama erken doğum riski de var her an biz hamileler için