Sevgili Anneler ve Anne adaylari🥰 biliyorum ki hepimiz cok heycanliyiz saglikli sihhatli birsekilde yavrularimiza kavusmak istiyoruz, insallah nasipte olur😍 size bir sorum var, ben dün detayli ulturasona girdim 11+6 haftalik iken, ense ölcümü icin. Doktor beyden tahminde bulunmasinini istedik oda hebüz cok kücük ama illa bi tahmin istiyorsaniz yüzde 70 kiz yüzde 30 oglan diyorum dedi. Tabi benim gözümün önünden o sira pembis pembis elbiseler giti giti geldiii🥰🥰 cok sevindik ama bana güvenip daha alisveris yapmayin ve 20ci haftayi bekleyin dedi.
benim sorun ben yurtdisinda yasiyorum ve tatile gidecegim türkiye insan ister istemez birseyler almak istiyo, sizce yanilma payi varmidir 12 haftalik iken😅 yada gercekten cokmu erken bekleyim mi sizcede alisveris icin