ozlmayktkrmm minikcivcivim çok dönüyorlar detylıda baş aşağıdaydı sonra baş yukarı döndü 27.haftda tekrar baş aşağa oldu 😂 doktor zaten kontrol editorlar rahim uzunluğu vs o yüzden dönmeleri onlara göre normal 1 saat sonra bile dönebilir bu pozisyondan dedi :))
minikcivcivim ozlmayktkrmm anladım canim desene keyiflerine bakıyorlar 😊😊 bizde burda acabalarda yaşıyoruz yaramazlar 🤣😇
ozlmayktkrmm minikcivcivim aynen öyle doktorlara göre normal biz sanıyoruz k jep aynı pozisyonda duruyor :)
minikcivcivim Ervan ❤ ben ahmet emin isterdim ama olmadi tek isimde karar kıldık ya emin de peygamberimizin adı güzel olurdu 🌸
Fatos_teke46 minikcivcivim 29 haftalığız 2 gün önce gittim doktorum baş aşağı dönmüş demişti bnde korktm ama normal dedi 🤷🏻♀️
minikcivcivim Fatos_teke46 bu doktorlar bizi korkutuyor ya 🤦♀️ zaten doğum korkusu da başlayacak ilerde 😬
minikcivcivim ozlmayktkrmm aynen öyle valla canim ama şuan aynı pozisyonda biliyorum kafası gobegimden çıkıcak sanki 🤣
Esra_baki minikcivcivim Eltiminki 38. Haftada baş aşağı döndü benimki 30. Hafta da ama doktor daha yeri bol daha çok döner dedi.
Ervan minikcivcivim bnde Muhammed Yusuf isderdim. Yusuf peygamberi seviyom ama eşim öyle koydu. İkinci çocuğu ben koyarım artik
Fatos_teke46 minikcivcivim valla öyle hevesle giriyorum odaya korkuyla cikiyorum bir süre sonra doktorumun dediğini unutuyorum eşim sorunca blmiyorm diyorm yine gidiyorum odaya bu sefer farklı birşeyler söylüyor 😁😂😂😂
minikcivcivim Fatos_teke46 senin doktor daha fenaymış 😅🙈 bende öyleyim bende unutuyorum akşam olunca eşime soruyorum bende unuttum diyor bekle bir sonraki randevuyu bekleyebilirsen 🤭