Cigdem-96 zhlgs 95 geçmemesi gerek ama Dr açlığın en fazla 120 geçmemesi gerek dedi 95 geçenlere zaten ünsilün veriyorlar
Btlpala67 Bende evde ölcum yaptim kendimce parmaktan 154 cikti sekerim cok morelim bozuldu ya sizce gecicimi yoksa dogum yapinca normale donermi sekerim.
zhlgs Btlpala67 dikkat edin yasaklı şeyleri yemeyin sıkıntı olmaz inşallah. Düzenli olarak öyle yüksek çıkarsa gidersiniz doktora