Burcuckmk Emiryigit47 1 gun sanci çektim açılmam olmadi bebek kanala girmedi acılarım hatsafaya cıktı sezeryan oldum 3 gunde cok iyiydim hic rahatsizlik çekmedim 1 ay oldu dogum yapali hic ameliyat olmus gibi değilim
Emiryigit47 Burcuckmk kişiden kişiye değişiyor. Yarın benimde sezeryan olmayacam diye bi kural yok. Ama sezeryan taraftarı olmadım hiç😊🥰
Tuba04 Cns34 ben 43. Günde girmiştim başta çok korktum acıyacak diye ama orası zaten iyileşiyor hiç acı hissetmedim önceden nasılsa aynı o şekilde oluyor sadece vajinanın eski haline dönmesi için biraz daha beklemek gerekiyor ben ilk girdiğimde genişlediğini hissettim sonra topladı.İlişki de Beni tek rahatsız eden şey memede sütün kalınca sertleşmesi ve akması oldu
Cns34 Tuba04 çok güzel ilk etapta öyle olması normal bence zamanla daha da oturur sanırım. Burada eşin rolü önemli anlayışlı olması ve kırıcı olmaması gerekiyor
Damlatrsn Tuba04 vajina 6 ay içerisinde eski halini alıyormuş tam olarak ben öyle duymuştum illa ki düzelir ama 6 ay içerisinde doğumdan ve hamilelikten öncesi gibi oluyor hemen hemen demisti bi arkadasim
Tuba04 Cns34 eşime birşey sormadım aklına sokmak istemedim oda birşey demedi ama şöyle düşünmekte lazım bir onları cinsel organlarına göre sevmiyoruz onları o şekilde eleştirmiyoruz kabul ediyoruz siz de şimdi lohusasınız insan öyleyken daha hassas düşünüyor
Aslasl35 BusraUras çok geçmiş olsun , benim de az kaldı korkmaya başladım , epiduralli tehlikeli filan diyorlar , biraz detaylı bilgilendirebilir misiniz , ilk gebeliğim ve çok yabancıyım konulara 🙏🏻
BusraUras Aslasl35 benimde ilk gebeliğimdi. Bende korkuyordum açıkcası ama korkulacak birşey değilmiş. Epidural iğneyi omurilikten vuruyorlar. Doktorun dediğini harfiyen yaptım iğneyi vururken canım hiç acımadı. Suni sancı almadım ben kendi sancılarım yetti dayanılacak gibi değildi. Epidural olduktan sonra sancıları %80 oranında hissetmedim. %20yi de ıkınma hissini kaybetmeyelim diye bırakıyorlarmış. Yarım saat sürmedi doğumum. Çok rahat bir doğum oldu.
Emiryigit47 Burcuckmk İşte insan korkmuyor değil. Gelişen tek bir aksilikte sezeryanlık olunabiliyor🥴🥰
Ezgiparlak Normal istiyorum ama bebeğim makat gelişte gözüküyor şuan 36 dayım inşallah döner diye ümid ediyorum😊
Tuba04 Damlatrsn ben geniş kaldı sandım hamileyken buradaki şeyleri okuyup aynada bakmıştım 2 ayda bile maşallah o kadar topluyor ki kendini ☺️ Tek sorun meme sarkması
Damlatrsn Tuba04 Valla kendiniz de bakmayın eşiniz de gormesin diyorlar. Peygamberimizin oğlu eşini doğumdan sonra görmüş ve eşinden kaçmış ilişkiye girmemek için peygamberimiz de bir tabağa bal koyup bala elini sürmüş o sekilde örnek vererek önce bozuluyor sonra düzeliyor gibisinden. Ne kadar doğru bu hikaye bilmiyorum bir teyzeden duymustum😁
Tuba04 Damlatrsn ahaha kendimizin bakmama kısmı yüzde yüz doğru dikiş atılmasına rağmen bir bebek çıkacak kadar açıktı orası 😀