Burcuckmk Damlatrsn senin icin hangisi iyi olcaksa o ikiside doğum gidişata gore karar verm3k lazim ben normal diye bekledim sanci da çektim ama olmadi sezeryan oldum
Tuba04 Damlatrsn ağrı olmuyor doğım yapalı 1,5 ay oldu ilk başlarda normal yaptığıma çok pişmandım vajinam genişledi falan diye düşündüm ama tamamen psikolojikmiş şimdi iyi ki normal yapmışım diyorum
BusraUras Damlatrsn ben dün doğum yaptım epidural normal doğumla. Açılmam çok iyi geldi hiçbirşey hissetmedim neredeyse.
[silindi] Damlatrsn iki normal doğumdan sonra mecburi sezeryan olunca tabikide normal diyorum sezeryan çok zor oldu gene olsa asla normal doğumdan şaşmazdım
Emiryigit47 Burcuckmk buna biz karar vereemiyoruz şahsen. Son ana kadar normalse normal. Sezeryan gerekiyorsada apar topar sezeryana alıyorlar yani bir nevi bebek ve annenin son durumu na bağlı bişey. Ben 2 normal doğum yaptım ve sezeryan taraftarı değilim. Çevremde olan var hep ameliyat yerlerinden şikayet ediyorlar🥴😊
Burcuckmk Emiryigit47 1 gun sanci çektim açılmam olmadi bebek kanala girmedi acılarım hatsafaya cıktı sezeryan oldum 3 gunde cok iyiydim hic rahatsizlik çekmedim 1 ay oldu dogum yapali hic ameliyat olmus gibi değilim
Aslasl35 BusraUras çok geçmiş olsun , benim de az kaldı korkmaya başladım , epiduralli tehlikeli filan diyorlar , biraz detaylı bilgilendirebilir misiniz , ilk gebeliğim ve çok yabancıyım konulara 🙏🏻
Gozdealpu Eğer ciddi risk yoksa sezaryen olmuş biri olarak normal doğum tavsiye ederim. 2 sene sonra bile dikiş yerleri sızlıyor. Biraz üşütsen ya da yerde çömelsen dikiş yeri sızlıyor. Sonraki hamilelikte de sızlıyor. İnşallah bu doğumum normal olur.
Tuba04 Cns34 canım ben aynada bakıp ağlamıştım sakın sen aynı hatayı yapma sonradan topluyor ama merak etme
Omerhatice Damlatrsn ben ikisinide tattım Sezeryani 21 gün oldu tadali ikiside benim için zor olmadı xok rahat geçti ama tabiki hep normal diyorum net
Cns34 Tuba04 bakmıyorum benim de psikoloji gider yoksa bi birliktelik olmadığı için şu an ne durumda bilmiyorum ne kadar zamana topladı sizin
matildaaa Bebeğin eşi aşagıdaymış. Normal olamama riskim varmış :( oysa hep normal doğum hayali kurmuştum. İnş bi mani keder olmaz da normal doğum kısmet olur
Cns34 Tuba04 ya sorma sancı biraz yıprattı ama sonrası doğa üstü bi olay o doğum anı en kolay ve rahatlatıcı yanı. Ayrıca 12 günde eski kiloma döndüm şaşırtıcı şekilde hatta ilk gün gitmişti çoğu zaten. Zorunlu haller dışında ne kadar zor olsa da normal çok değişik bi duygu.
Tuba04 Cns34 evet bende 10 günde eski kiloma düştüm göbek desen ayva göbek şeklinde çok az kaldı eski fiziğime kavuştum ☺️ Dikişiniz fazla mı sizin benim kesim de dikişimde fazlaydı
Cns34 Tuba04 kesim olmuş farketmedim bile dikişide hiç sormadım ama o kadar çok değil gibi duruyor. Valla tecrübelisin diye soruyorum cinsel hayat ne zaman geri dönüyor ?
Tuba04 Cns34 ben 43. Günde girmiştim başta çok korktum acıyacak diye ama orası zaten iyileşiyor hiç acı hissetmedim önceden nasılsa aynı o şekilde oluyor sadece vajinanın eski haline dönmesi için biraz daha beklemek gerekiyor ben ilk girdiğimde genişlediğini hissettim sonra topladı.İlişki de Beni tek rahatsız eden şey memede sütün kalınca sertleşmesi ve akması oldu