Elif_s Mutlu_damla bendede gebelik sekeri var ayaklarim atesler icinde su asiri iciyorum yani dedigin butun belirtiler bende var
Mutlu_damla Elif_s ilk hamileligimde beni görecektin sen. Yemeklerden sonra kafamı nereye koydum orda uyuyordum 😂 midem patlayacak gibi oluyordu su dan ama ağzım istiyordu doymuyordum suya. Ama şimdi ikinci geliyor yok gibi bakalım inşallah çıkmaz 🥰
Sinem12345 Bebikoannesi bende gittim bu sebepten doktora doktorda ayaklarının altına yastık koy yat fazla ayakta kalma dedi uyguladım kalmadı Allah’a şükür sende dene canım
Havvanur42 Bebikoannesi Canım yatınca krem sür bol bol ayakların altına. Bana iyi gelmişti baya iki aydır sürekli sürüyorum nerdeyse yoksa Uyuyamıyorum. Krem nemlendirince yangınını alıyor
eaaysenur Bebikoannesi bende aynı durumdayım 38+2 haftalığım şekerim yok ama gebe kalmadan öncede böyleydim yazları ayaklarım çok yanardı şimdi gebelikten dolayı ikiye katladı 🤷♀️😂