Devletde engin Yıldırım ve murat Altındağ çok iyi diyorlar. Ben fatih yiğite gittim çok beğendim fakat yoğunluk kalabalık randevu sıkıntısı yaşadığım için devam edemedim. Gözde akademi de zercan kalıya gittim hiç memnun kalmadım. Doğru düzgün muane etmiyor bebeği anlatmıyor iletişim numarası vermiyor. Hasan çalık da Haldun die bir doktor var çok övdüler ben bir kez gittim gayet iyiydi. Ama şuan düzenli olarak sıtma pınarı gözde de ali pekinceye gidiyorum çok memnunum. 27+6 yız şuan. Doğumu da orada yapmayı düşünüyorum etrafımda herkes ondan çok memnun.