Elisderen Malatya da oturmuyorum ama özeli tercih ederim . Daha gelişmiş oluyorlar ve oradaki doktorlar bana bir tık daha iyi geliyor . Devlete gidip memnun olanı da gördüm ama bâzıları da çok acımasız davranıyormuş . (Korkutmak anlamında söylemiyorum biraz sert anlamında, anlayışsız davranma gibi.) Vallaha eğer özel için geliriniz varsa direk özele git .