40+0 Bende ve tık yok.. doktorum ptsi Suni veririz dedi ama bebeğin hareketleri suyu iyi olduğu için en azından 41e kadar beklemek istiyorum diye ısrar ettim.
40ı geçen hamişler olarak doğurana kadar burda yazışalım lütfen ne yaptınız ne ettiniz doğum şeklimiz nasıl oldu en azından birbirimize destek olmuş oluruz. 🙈