Busra333 ilk bebegimi epiduralle dogurdum, sancimi tamamen uok etmisti, ikinmayi nst ye gore yaptim cumki dogum boyunca nstye baglandim sanciyi hissetmedigim icin, doktorum nstde sancinin tavan yaptigi ama (benim hissetmedigim ) zaman var gucunle ikin diyere komut veriyodu 3.cu ikinmamda kizim dogmustu…lakin benim de bacaklarimda bi agirlik oldu bi sure comelirdim mesela kalkarkan guc kaybi yasiyodum, herkeste ayni olacak diye bi kaide uok…suan gayet iyiyim sikintim yok